Friday, November 14, 2008

وا بدی وا دادیاااا

فکر میکنی در چه حالیم خرابم خراب
می دونی چیه یه کل کلیه بین من و خدا فکر کنم با من دعواش شده
اوضاع داره هر روز بدتر میشه این سری یه بدبختی سرم اومده که
واقعا عاشقی یادم رفته
ولی می دونی چیه تحمل آدم یه حدی داره از حدش که گذشت دیگه
سختی نداره بی خیال میشی هر اتفاقی که بیوفته میگی به درک
فکر میکردم منم اینجوری شدم اما باید این یکی رو هم تحمل کنم
دلم پره گیجم
مغزم کار نمیکنه هر چند قبلا هم زیاد کار نمیکرد دارم اولین نشانه های
جنون واقعی رو تو خودم میبینم زیاد
خندم میگیره از این زندگی پرماجرا

2 comments:

Anonymous said...

!علی عزیز ما
یه روزی همه چیزه که سر جاش قرار میگیره
اما کی نمیدونم

Anonymous said...

inja ham minevisam ke yadet nare!vaghti oza roo be rah shod ham bayad ye poste topol benevisi!nanevisi madyoone 14 ma'soom va emamzade einalizeinali hastia!