Monday, January 29, 2007

داستان خرس های پاندا

در سایه روشن شاید پس از معاشقه پشت به پشت هم روی زمین نشسته اند و سر های شان را به هم تکیه داده اند. زن انگور میخورد . مرد سیگاری خاموش بر لب دارد و فندکی در دست
.زن بگو آ
مرد آ
زن مهربونتر آ
مرد آ
زن آهسته تر آ
مرد آ
زن من یه آی لطیف تر می خوام آ
مرد آ
زن با صدای بلند اما لطیف آ
مرد آ
زن بگو آ یه جوری انگار می خوای بهم بگی دوستم داری
مرد آ
زن بگو آ یه جوری انگار می خوای بهم بگی هرگز فراموشم نمی کنی
مرد آ
زن بگو آ یه جوری انگار می خوای بهم بگی خوشگلم
مرد آ
زن بگو آ انگار می خوای اعتراف کنی خیلی خری
مرد آ
زن بگو آ انگار می خوای بگی برام میمیری
مرد آ
زن بگو آ یه جوری انگار می خوای بهم بگی بمون
مرد آ
زن بگو آ یه جوری که انگار می خوای بهم بگی لباسات رو درآر
مرد آ
زن بگو آ انگار می خوای ازم بپرسی چرا دیر اومدی
مرد آ
زن بگو آ مثل اینکه بخوای بهم بگی سلام
مرد آ
زن بگو آ مثل اینکه بخوای بهم بگی خداحافظ
مرد آ
زن بگو آ مثل اینکه ازم بخوای یه چیزی برات بیارم
مرد آ
زن بگو آ مثل اینکه بخوای بهم بگی خوشبختم
مرد آ
زن بگو آ مثل اینکه بخوای بهم بگی دیگه هیچ وقت نمی خوای من رو ببینی
مرد آ
زن نه اینجوری نه
مرد آ
زن ببین اگه به حرفم گوش نکنی دیگه بازی نمیکنم
مرد آ
زن پس بگو آ یه جوری که انگار می خوای بهم بگی دیگه هیچوقت نمی خوای من رو ببینی
مرد آ
زن آهان حالا خوب شد حالا بگو آ یه جوری که انگار میخوای بهم بگی بدون من خیلی بد خوابیدی که فقط من رو خواب دیدی و صبح خسته و کوفته بیدار شدی بدون این که هیچ میلی به زندگی داشته باشی
مرد آ
زن آهان بگو آ انگار میخوای یه چیز خیلی مهم بهم بگی
مرد آ
زن بگو آ انگار بخوای بهم بگی که دیگه ازت نخوام بگی آ
مرد آ
زن ازم بخواه بگم آ
مرد آ
زن ازم بخواه یه آی لطیف بگم
مرد آ
زن ازم بخواه که آهسته یه آی لطیف بگم
مرد آ
زن ازم بپرس همون قدر که دوستم داری دوستت دارم؟
مرد آ؟
زن بهم بگو که دارم دیوونت مکنم
مرد آ
زن و اینکه دیگه حوصله ات سر رفته
مرد آ
زن خوب من قهوه می خوام
مرد آ؟
زن معلومه که میخوام
مرد بلند می شود و برای زن قهوه می ریزد
مرد آ؟
زن آره یه قند کوچولو مرسی
مرد پاکت سیگارش را به سوی او می گیرد آ؟
زن نه خودم دارم
زن پاکت سیگارش را می آورد و سیگاری از آن بیرون میکشد
مرد فندکش را به سوی او میگیرد آ؟
زن فعلا نه مرسی
مرد آ؟
زن نمی دونم........... شاید .......... ترجیح میدم امشب خونه غذا بخوریم
مرد آ
زن باشه ولی آخه سسش رو داریم؟
مرد آ
زن پس بریم بیرون
مرد آ
زن پس همین جا بمونیم
مرد آ
زن بیا اینجا
مرد آ
زن تو چشمام نگاه کن
مرد آ
زن تو دلت یه آ بگو
مرد
زن مهربونتر
مرد
زن بلند تر و واضحتر برای اینکه بتونم بگیرمش
مرد
زن حالا یه آ تو دلت بگو انگار که می خوای بهم بگی دوستم داری
مرد
.زن یه بار دیگه
مرد
زن یه آ تو دلت بگو انگار میخوای بهم بگی هیچوقت فراموشم نمیکنی
مرد
زن یه آ تو دلت بگو انگار می خوای بگی خوشگلم
مرد
زن حالا میخوام یه چیزی ازت بپرسم....... یه چیز خیلی مهم ...... و میخوام تو دلت بهم جواب بدی آماده ای؟
زن آ؟
مرد
زن
مرد

ببخشید خیلی طولانی و شلوغ بود دیروز بعد مدتها خوندمش بدجوری هوایی شدم

3 comments:

Anonymous said...

salaaaaaam. kalepazi mobarake.kheyli jaleb bood.

Anonymous said...

kheyyyyyli mobarake.

Anonymous said...

[ ]