Friday, January 26, 2007

سلام بفرما تو

بالاخره من تونستم یه کله پزی راه بندازم کلی کار باهالی بود

.اما اینجا واسه خودش قانون داره اولآ آقام داریوش دومآ استقلال سومآ بارسلونا چهارمآ خود کله پاچه.

بزرگ علوی در مورد چشمای کله پاچه گفته:چشمها با گیرندگی عجیبی به آدم نگاه میکردند. خیرگی در آنها مشهود نبود اماپردها حائل بین صاحب خود و بیننده را میدریدند و مانند پیکان قلب انسان را میخراشیدند. واقعا" اصل مطلب خوب رسونده این داداشمون

اینجا میخوام بخندم به خودم به شما به این کله پزی بزرگ که آشپزهاش خوب بلدن کله بپزن

من و توام از تو گهواره ها در اومدیم اما هنوز زیر گذر بازارچه داریم تخمه میشکونیم هیچوقتم صدامون در نمیاد به این کله پزه بگیم داداش این آب زیپوای که به ما میدی اسمشم میزاری آب گوشت با مغز سنار نمی ارزه حالا ای کاش فقط صدامون در نمی اومد هر دفه میریم میشینیم 2تا زبون 4 تا پاچه هم میزینیم تو رگ تازه دولا پهنا هم باهامون حساب میکنه

ختم کلوم اگه بدونی این آشپزه تا حالا چند تا کله پخته که ازشون هیچی جز استخون نمونده اما من نمیخوام دیگه زیر گذر باشم میخوام برم بالای چارسو بزرگه داد بزنم خیلی صفا داره باهام بیا

3 comments:

AnnA said...

سلام علی کوچيکه ! کله پزی مبارکه. عجالتا به عرض برسانيم که در شب اهدای جوایز اسکار کله می پزیم تا صبح که همزمان با اهدای جوایز بزنيم به بدن ! خلاصه که همينجا از حضور جنابعالی دعوت به عمل می آوریم .

AnnA said...

راستی غیر از اولی , بقيه رو پايه ام به شدت . گفتم که گفته باشم .

Anonymous said...

همشو پایم غیر از رنگ آبیش ، هر وقت هم خواستی کله پزی باز کنی یا خواستی قهوه خونه باز کنی یا از این قبیل بیا پیش خودم با " کنی " صحبت میکنم ردیفش میکنم. الان یکی زنگ زد موبایلم گفت ببخشید موبایل آقای شر و شور!! راستی نیک نیم هم حال کن ، انقدر گفتی تا اینو گذاشتم